090402

skrivet: 2009-04-02 ♥ 12:51:14
Hej. Jag hann inte blogga mer igår. Jag såg på Desperate Housewives och efter det var jag så trött så jag gick och lade mig i sängen och somnade direkt. Och så drömde jag mardrömmar som vanligt. Jag drömmer om mig själv som att det är en skräckfilm eller en thriller. Det är spännande men samtidigt hemskt, jag ska kanske gömma mig eller fly från någon eller försvara mig med olika vapen och så. Det är jätteläskigt. Jag drömmer om detta varje natt. Är det någon som vet vad det kan betyda?

Jag, Andreas och Ender har precis ätit lunch från Mellbygatans Delikatesser (tror jag det heter) här i Lidköping. Det var hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis, grönsaker och saltgurka till. Det var gott! De har så bra mat där och bra råvaror. Det har äntligen blivit fint väder ute. Just nu ser jag fram emot en promenad med Colin när jag kommer hem. Sedan blir det lite städning. Hemmet ska vara fint när man är ledig!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal