090416

skrivet: 2009-04-16 ♥ 15:04:42
Idag mötte jag mamma på stan för att handla lite småsaker till imorgon kväll då jag ska fira Niklas födelsedag. Han vet inte vad jag har hittat på än, det ska nämligen bli en överraskning. Hoppas han blir glad! Jag och mamma var och köpte en födelsedagspresent till honom också. Jag hittade en annan sak på det stället som jag ska gå och köpa imorgon tror jag, det verkade som en rolig present. Det är svårt att skriva när man ska vara hemlig samtidigt! När vi hade handlat klart satte vi oss i solen på torget så jag fick äta min lunchsmörgås.

Nu ska jag möta Niklas på stan och gå och byta ett par strumpbyxor som jag köpte förut. Jag glömde att titta på storleken, typiskt mig. Jag lägger ut lite bilder sedan på diademen jag köpte.


Mamma och jag


Kommentarer
Thomas:

Så solig och fin bild ,du har en himla söt mamma

2009-04-16 ♥ 18:07:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal