090420

skrivet: 2009-04-20 ♥ 19:41:34

Idag har jag varit bäst. Bäst på att köra bil. Jag har kört runt på hela Kinnekulle och ända hem där jag parkerade alldeles själv! Nu är det bara växellådan och stadskörningen kvar. Och teorin förstås. Men har man fotografiskt minne borde det ju inte vara några som helst problem.

Jag och Niklas ska lägga oss i sängen och se på en film. Jag har jätteont i mitt huvud och jag orkar ändå inte göra någonting annat än att se på tv just nu. Och så är jag nog lite nervös för imorgon, jag ska nämligen göra något som jag aldrig gjort förut; gå upp kl. 06:00 och jogga INNAN jobbet. Det gör mig jättestressad bara av att tänka på det. Men det är det enda sättet att kunna träna imorgon eftersom jag ska till körskolan efter jobbet. Förhoppningsvis gå det bra. Varför ska jag vara så stressad för? Mitt schema börjar ju inte förrän kl. 08:00 ändå. Och jag kommer att komma i tid. Det blir nog bra.


Bilkörning

Colin och Attila tycker om att åka med mig.


Kommentarer
NC:

Sv: Tack så hemskt mycket! Känns bra att kunna inspirera andra! Skriv när ''In my bag''-inlägget är publicerat så kikar jag förbi :)

2009-04-20 ♥ 20:14:56
blogg: http://nalincelik.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal