090427

skrivet: 2009-04-27 ♥ 14:29:52
Vad varmt och skönt det är idag! Jag har precis slutat och jobba och nu ska jag packa ihop alla mina saker och cykla till min sjukgymnast och lite nålar instuckna i huvudet. När jag är klar där kommer Niklas och mamma och hämtar mig för vi ska åka och titta på ett sött litet hus. Det ska bli roligt. Sedan ska jag få köra hem. Skoj!

Veckoplanering


Måndag: Jobba, 15:00 sjukgymnastik, 16:00 husvisning, ringa körskolan


Tisdag: Jobba, träna


Onsdag: Jobba, ekonomisk rådgivning på banken 10:00, 16:00-17:00 teori på körskolan, jogga


Torsdag: Jobba, träna, städa


Fredag: LEDIG! Maja med Niklas och hundarna, middag hos Niklas mamma på kvällen


Lördag: LEDIG!


Söndag: LEDIG!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal