090429

skrivet: 2009-04-29 ♥ 20:18:21
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se på tv en stund innan jag somnar. Jag har fullt upp på jobbet just nu (månadsslut) så jag måste vara utvilad imorgon för att orka med allting. Vi ska till Jimmy på eftermiddagen för att grilla dessutom och jag vill gärna vara pigg då!

Imorgon är äntligen Niklas ledig. Det känns som vi inte har setts på flera veckor just nu. Jag ska försöka sluta lite tidigare imorgon så vi kan ses så snart som möjligt!

Jag lägger ut lite roliga bilder och mer inlägg imorgon och på fredag. Jag har varit så trött så jag har inte orkat sätta på datorn på kvällarna denna veckan. Men det ska bli bättring på det nu från och med imorgon kväll!


Kommentarer
petter:

Äh, sov istället, mycket skönare!



Eller hur, shit vad tjock jag ska bli so pensionär!

2009-04-30 ♥ 10:30:41
blogg: http://pttr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal