Frågor!

skrivet: 2009-04-21 ♥ 16:33:26
Jag såg dessa frågor hos Blondinbella idag och blev själv väldigt sugen att svara på dem. Trevlig läsning!


Lovar du att vara ärlig?  Ja!


Du heter:
Sara Elisabeth Nilsson.


Smeknamn:
Smulan eller Smul.


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag vill inte lyssna på musik när jag är ledsen! Jag föredrar tystnad.


Beroende av:
Choklad och shopping.


Vad behöver du mest just nu:
Semester, helst på Hawaii.


Vad tror folk om dig?
Inte vet jag. Kanske att jag alltid är på bra humör och att jag är snäll.


Stämmer det?
Jag är inte alltid på bra humör men jag är väldigt snäll fast jag kan bli väldigt arg också.


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina naglar kanske.


Vad säger du för att imponera på någon?
På skoj: "Jag är tjänsteman.". På allvar: "Jag har aldrig sett en James Bond-film.".


Hur imponerar man på dig?
Om man har kontroll, är självsäker och förmågan att roa mig.


Brukar du skratta för dig själv?
  Ja, ofta!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
God natt från mamma.


Var bor du?
I Lidköping.


Trivs du där:
Ja, det är en söt stad. Men området är sådär, lite för mycket folk! Jag vill bo ensam på landet med en stor
trädgård!


Äger du några converse:
Nej.


Sprit, cider, vin eller öl:
Champagne eller Apple Martini.


Vad har du för mobil:
En rosa Nokia.


Nästa mål i ditt liv:
 Ta körkort och gå ner 7 kg (i fett).


Hur svarar du i mobilen:
På jobbet: "Sara.". I mobilen: "Hallå." eller om det är någon jag känner: "Hej.".


Vem ringde du senast?
Allers Förlags kundservice. (Min ELLE har inte kommit denna månaden).


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Inte mycket vettigt!


Antal timmar sömn inatt:
Ca 8.


Sov du ensam:
Nej, med Niklas och Colin.


Brukar du komma i tid:
Jag vill skriva ja... Jag kommer ju så fort jag kan!


När mår du bra:
När jag och Niklas myser i soffan med glass och choklad.


När blev du fotad senast:
I helgen.


Hur känner du dig nu:
Lite trött i huvudet.


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller rosa.


Vad tycker du om fötter:
Fotfobi! (men mina egna är söta).


Vad saknar du:
Ännu mer pengar.


Favoritdryck på morgonen:
Vatten.


När brukar du oftast gå och lägga dig:
På vardagarna senaste 21:00. Annars kämpar jag på tills jag inte orkar mer.


Är du blyg?
Ja, ganska.


Sysslar du med någon idrott:
Nej, men jag joggar och gympar hemma.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, det får jag väl säga att jag gör. Har ni aldrig sett ett par Christian Louboutin?


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Löneförhandla.


Är du nöjd med ditt liv:
Just nu: ganska.


Vad är det värsta du vet?
Djurplågeri.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Jag shoppar i omgångar så ibland ingenting ibland hela lönen.


Vad längtar du till?
Min semester.


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har inte så många nära vänner.


Vad är det finaste du fått?
Blombuketten förra veckan.


Om fem månader:
är det dags att fylla på höstgarderoben!


Om ett år?:
Har jag körkort och en egen söt liten bil.


Du samlar på:
Gosedjur, nagellack och fina påsar.


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma eller Niklas beroende på vem som är tillgänglig.


Har du strumpor på dig nu:
Ja, alltid. Mina fötter fryser annars. (Allvarligt, de blir blå!)


Är det okej att gråta:
Ja, det måste man.


När grät du senast:
Minns faktiskt inte. Det var nog en kväll när jag var riktigt trött.


Bär du glasögon eller linser:
Jag har glasögon framför datorn på jobbet.


Har du piercing:
I öronen och näsan (fast näsan har jag inte använt på flera år).


Vill du gifta dig:
Ja!


Vill du ha barn:
Kanske ett i så fall.


Är du bra på att laga mat:
Nej, men jag bäst på att baka!


Är du flygrädd:
Bara lite vid start.


Hur vig är du:
Haha! Inte så värst.


Vilken är din favoritglass:
 Choklad.


Tror du på ett liv efter döden:
Ja, jag är ganska andlig.


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.


Vilken ögonfärg har du:
Brun.


Röker du:
Nej, aldrig! Jag tål inte cigaretter. Jag får hosta och mina ögon vattnas.


Hur ofta tränar/motionerar du:
5-6 gånger i veckan.


Vad är det viktigaste i livet?:
Att vara glad!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal