Hos mamma.

skrivet: 2009-04-12 ♥ 20:18:02

Hela familjen Nilsson-Lövstrand gick till min mamma förut för att äta påskmat. Det var så varmt och skönt att jag inte behövde ha någon tröja över min blus! Efter maten var vi så mätta så vi fick sitta i soffan en stund för att orka gå hela vägen hem igen. När vi kom hem körde jag bil på stora vägen och sedan genom Lidköping och hem till oss! Jag var superduktig. Tycker jag själv i alla fall. Så bara så ni vet alla med bil: nu är jag ute och kör i Lidköping så akta er för en röd Ford Explorer! ;)


Blandat: Colin och Attila tittar fram; "Får vi smaka?".


Jag och min älskling.


Kommentarer
jenny:

åh, vilken söt hund :)

2009-04-13 ♥ 09:41:30
blogg: http://jhenys.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal