Jobbig dag.

skrivet: 2009-04-28 ♥ 16:06:56
Usch, vilken jobbig dag jag har haft idag! Men nu har jag äntligen slutat jobbet och ska skynda mig hem för mamma ska följa med mig och Colin på en promenad. Det ska bli roligt och förhoppningsvis kan jag glömma allt som har hänt mig idag och börja tänka positivta saker igen. När vi kommer hem från promenaden ska jag träna och avsluta kvällen med Gossip Girl i soffan. Kanske blir det lite Champions league-fotboll också. Det går ju så himla sent. Tänk på oss som är kvällströtta och ska upp tidigt när ni schemalägger fotbollen! Jag vill inte gärna se ut som en zombie imorgon när jag ska till banken för ekonomisk rådgivning. Vad det nu ska vara bra för... jag har faktiskt bra koll på min ekonomi, jag älskar att spendera och gynnar samhället - Det är ju jättebra!


Kommentarer
niklas:

det är rätt inställning. puss

2009-04-28 ♥ 22:48:31
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal