Likadana MP3-spelare.

skrivet: 2009-04-19 ♥ 20:51:01

Vilken tråkig dag jag har haft. Eller inte tråkig egentligen men jag har inte gjort något roligt. Jag mådde lite dåligt på förmiddagen så jag låg i soffan med täcket på för det var så kallt! Jag och Niklas spelade lite Worms på hans XBOX innan han skulle åka till jobbet. När han hade åkt somnade jag i soffan. Det var faktiskt behövligt. Jag jobbade en liten stund på eftermiddagen och var ute med Colin och Attila. Fast jag gick med dem var för sig, jag orkade inte gå med dem båda samtidigt. De är rätt starka när det gäller. Nu ska jag göra iordning en god smörgås innan jag går och lägger mig. Jag har en konstig vecka framför mig. Mer om det imorgon.


Den svarta MP3-spelaren fick Niklas av mig när han fyllde år. Jag fick den rosa av honom i julklapp. Söta va?

Min söta hund


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal