Måndagsutflykt.

skrivet: 2009-04-27 ♥ 20:26:26

När jag var klar med min akupunktur stod vår fina Ford Explorer utanför och väntade. Niklas, mamma och jag skulle åka och titta på ett hus. Jag hade inte så stora förväntningar för jag blir lätt besviken men vilket hus! Eller själva huset var väl ganska normalt men trädgården var alldeles underbar. Den var så välskött att det kunde varit jag själv som gjort i ordning den, det fanns fyra fontäner, hängmatta, buskar, krukor med blommor och runt omkring var det ängsmark full med vitsippor och en porlande bäck, så fint! Huset v ar väldigt mysigt men jag tror inte att det passar oss så bra. Man måste ju tänka framåt när man tittar på hus och det fanns till exempel inget lämpligt barnrum och ännu viktigare: inget bra rum för min walk-in-closet. På hemvägen köpte vi varsin glass. Det var mumsigt!


Gulsippor och vitsippor

Colin...

...och Attila var också med.


Kommentarer
Alisa -[Amor Vincit Omnia]-:

Ja det är det negativa i det positiva! Känns tufft!:(

2009-04-28 ♥ 14:21:40
blogg: http://alisagonzalez.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal