Min helg.

skrivet: 2009-04-26 ♥ 17:10:46
Jag och mamma har haft en jättemysig helg! Men nu är den slut. Mamma åkte för ett tag sedan. Vi gjorde inte så mycket idag. Men vi såg en väldigt bra film: The boy in the striped pyjamas. Den får 5/5! Till och med jag, som är ganska härdad mot diverse olika hemskheter som kan hända i ett koncentrationsläger, tyckte att den var lite magstark. Se den! Efter filmen lagade vi köttbullar och potatis. Niklas kom hem tidigare än vi trott så därför blev det lite fel i vår planering men det gick bra ändå. Maten blev jättegod! Mamma åkte hem för några timmar sedan. Vi har sovit en stund i soffan nu, det var skönt! Niklas ligger kvar där. Han hade inte alls sovit mycket på övningen. Jag ska gå och göra en god milkshake till honom snart!

Det har varit jätteskoj att ha haft en helhelg med mamma. Det är roligt att bo med henne. Vi är så bra kompisar samtidigt som vi är mamma och dotter. Och så är det skönt att bli lite omhändertagen ibland och inte vara så vuxen. Det är ju ganska jobbigt ibland. Då vill man bara åka hem till mamma och gömma sig där.


Frukost i mitt kök

Goda köttbullar

Se så fina de blev

Niklas hade sparat lite choklad till mig. Den är ganska god faktiskt!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal