Vårpromenad.

skrivet: 2009-04-03 ♥ 17:51:49
Hej!
Nu har hela familjen Lövstrand-Nilsson gått en lång promenad i solen med joggingskor och hela kitet. Det var mysigt och roligt. Colin och Attila har lekt lite också och vi har kunnat prata om allt som hänt i veckan eftersom vi inte ses varje dag. Vi tog en fika på Söderströms konditori också, jag åt en jättestor chokladmuffins och som vanligt började jag äta innan jag kom på att jag skulle fotografera den så ni får tyvärr inte se hur den såg ut. Nu ska Niklas laga mat och jag ska hoppa in i duschen. Vi hoppar över restaurangbesöket ikväll. Båda är trötta och det känns roligare att ligga i soffan och se på en film. Vi ska ju upp tidigt imorgon också och åka till Göteborg.


Niklas tippar


Mina tipsrader (Stryktipset och Europatipset)
Vi tippar varje vecka. Jag har aldrig fått 13 rätt men det är bara en tidsfråga!


Niklas gömmer en godis i handen. Colin är en cirkushund!


Mina älsklingar


Jag har en godis i handen


Jag kramar Attila

Kommentarer
Camilla:

Vilken fin familj! Imorgon kommer jag å passar de små godingarna när ni ska åka till storstan. Det blir kul det. Ses i möra:)

2009-04-03 ♥ 18:35:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal