FÖRSÄLJNING PÅ SPIKEN

skrivet: 2009-08-11 ♥ 17:48:18

Hej! Idag åkte jag och mamma ut till Spiken där vi säljer lite armband tillsammans med massa annat som andra gjort. Man turas om att stå i boden och idag var det mammas tur och jag var snäll och följde med, butiksvan som jag är. Spiken är en mysig liten hamn för er som inte vet där det finns massa olika fiskebodar och man säljer fisk och andra delikatesser, man kan fika och äta mat och shoppa alla möjliga hantverk i olika prisklasser, ett populärt ställe på sommaren helt enkelt.

Hursomhelst, vi sitter i en liten bod och har inte sålt några av våra egna armband ännu men massa andra saker och det är ju roligt. Just nu har jag tagit en liten rast och sitter på en klippa i solen och tar det lugnt efter en god fika.


Denna lilla boden håller vi till i

Jag idag, blusen är från Bondelid och shortsen från H&M

En liten del av Spiken

Mysigt va?

Fiskebodar


Kommentarer
Janette:

Fin blogg :)

2009-08-11 ♥ 18:11:24
blogg: http://jenjanette.blogg.se/
Mysan:

Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna en klocka!

2009-08-11 ♥ 18:15:08
blogg: http://vivalamy.blogg.se/
Lovisa:

Kollar du också på Paris Hiltons, my new BFF?

För dig som gör det så är det ju final idag, och vem tror du vinner? Vanessa eller brittney?

Svara gärna på min blogg :)



Kram



lovisarosen.blogg.se

2009-08-11 ♥ 18:19:46
blogg: http://lovisarosen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal