HEMMA HOS MAMI

skrivet: 2009-08-18 ♥ 21:42:39
Vilken mysig dag jag har haft idag! Lunch på Strand med de bästa på jobbet. Fint väder. Glada tankar och bra humör. Efter jobbet cyklade jag hem och packade en ryggsäck och åkte hem till mami. Jag älskar att åka hit, det är så avkopplande på något sätt. Just nu sitter vi och knåpar armband. Vi har sett på en halv film också men den var så tråkigt så vi stängde av. Varför gör man långtråkiga filmer?

Imorgon blir det en lång arbetsdag men förhoppningsvis hinner jag blogga på lunchen. Jag har matlåda imorgon så jag ska inte springa ut någonstans. NEJ, Anwen, inte ens till Mellbygatan!

FYI Nu har jag äntligen fått tillbaks min kamera igen. Den har legat här hos mami i väntan på att bli tömd. Så nu kan jag börja lägga ut lite mer bilder igen. Bra va! Nu ska vi fortsätta greja. Jag svarar på alla kommentarer imorgon!


Mami har en jättefin ormbunke som jag vill stjäla, fast då skulle den dö :(


Kommentarer
Jennifer o Anna:

Kul att du har haft en bra dag. Själv har jsg haft en kort dag man vaknar ju så sent! Ha det bra!

2009-08-19 ♥ 16:37:16
blogg: http://knottotott.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal