REGN OCH RUSK

skrivet: 2009-08-29 ♥ 15:59:21

Jag tänker inte klaga på regnet för jag har längtat efter höstrusk i flera veckor! So what om jag måste cykla och gå i ösregnet och so what om min Miu Miu blir alldeles prickig av regndroppar och so what om ballerinaskorna blir genomblöta på insidan, höstmys is the shit! Myskläderna är på efter en avkopplande fika med Linda. (Jag har aldrig träffat någon som jag har lika mycket gemensamt med som dig! ♥) Om en liten stund ska jag ställa mig i köket och fixa middag. Det är inte ofta det händer men idag är en sådan dag. Synd bara att min andra hälft ligger och sover fortfarande. Värre baksmälla har sällan skådats.

Ikväll har jag flera projekt på gång. Knyta armband, sortera mitt papperspyssel, pussla klart mitt pussel och greja med datorn. Jag har nog bestämt mig för att börja med papperspysslet och pussla kan jag göra medan jag lagar mat. Datorn kan jag plocka fram när baby har åkt till jobbet och armband kan jag knyta medan vi myser framför tv:n. Perfekt! Hoppas nu att det blir som jag planerat bara. Annars har jag ju hela söndagen på mig... så det ordnar sig nog.


Jag är glad idag. Äntligen.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal