RESA TILLBAKA I TIDEN

skrivet: 2009-08-01 ♥ 13:44:47
Okej, så igår var jag i Julahuset. På övervåningen hade de utförsäljning av massa bråte och där ville ju Niklas titta lite såklart. Och jag skojar inte när jag säger att sakerna som såldes var från typ 70- och 80-talet. Var får man tag på sådant nu liksom! Och folk handlade som tokiga. Jag var ju bara tvungen att ta fram kameran och ta lite bilder på spektaklet. Nu kanske ni tänker "men vadå gamla saker kan väl vara bra om det är billigt" och så vidare men jag är av den åsikten att gamla saker som finns uppdaterade och förbättrade i nya varianter är det väl ingen som ska behöva köpa? Släng skiten för guds skull!


Någon form av generator

En gammal amperemätare

Cykelhjulsreparationskit, kolla designen

Massa olika telefoner (?)

Det fanns säkert minst 20 olika modeller, den här var ju en favorit

Den här dammsugaren är nog äldre än mig!

Kommentarer
Erika:

Fast en gammal telefon kan vara coolt att ha, dock var dem där bara fula.

2009-08-01 ♥ 13:55:44
blogg: http://ikaaan.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal