SLUT

skrivet: 2009-08-19 ♥ 18:57:39
Jag är helt slut. Vilken jobbig dag. Inte psykiskt men jag sov ganska dåligt inatt. Och att leta efter 420 kilo gjutgods som försvunnit spårlöst kan vara nog så utmattande. När jag kom hem gick jag en långpromenad med Colin och tog ut mig fullständigt. Det kändes som att jag knappt skulle orka göra någonting mer på hela dagen. Och inte nog med, Colin är lös i magen igen. Stackars honom och stackars matte och husse som får hjälpa honom.

Nu sitter jag på golvet och äter en Geisharulle, ser på 24, leker med Colin och bloggar. Alltihop samtidigt. Inte konstigt att jag inte kommer på något att skriva!


Jag städade mitt skivbord idag, se så fint det blev

Kommentarer
PERSSON:

ser fint ut :)

2009-08-20 ♥ 15:21:30
blogg: http://tobiasson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal