VARDAG IGEN

skrivet: 2009-08-13 ♥ 20:31:21

Idag gick det upp för mig att vardagen har återinfunnit sig i mitt liv, ni vet jobba, städa, duscha, äta - trött. Men jag bestämde mig för att göra det roligt istället för att känna mig uttråkad så jag satte på lite glad musik och sjöng och busade med Colin samtidigt som jag städade. Och så fint det blev när jag var klar! Efter en lång dusch lagade jag omelett med grönsaker. Så var magen glad. Till sist blev det två avsnitt 24 och manikyr och pedikyr. Småmysigt en torsdagskväll. Nu tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen och läsa. Perfekt avslut på dagen.


Vad det har regnat idag!

Och åskat. Ser ni det mörka molnet?


Kommentarer
TOBBE:

hehe får man fråga varför du har fobi för ost? husmansost som är så gott

2009-08-13 ♥ 20:40:37
blogg: http://veteran.blogg.se/
TOBBE:

vad bra att handleden är mkt bättre nu än sist

2009-08-13 ♥ 20:49:18
blogg: http://veteran.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal