091202

skrivet: 2009-12-02 ♥ 20:03:18

Vilken underbar dag. Glitterfrost överallt, minusgrader, solsken. Jag tittar ut och njuter. Samtidigt som jag känt mig lite nedstämd. Men en mysig fika med Linda och en liten present piggade upp mig avsevärt! Mami och jag gick till Guld & Silver (min favoritsmyckesaffär) där jag fick välja en bilberlock till mitt Thomas Sabo-armband i körkortspresent. Jag valde den silvriga caben för den passade bäst och det blev jättefint när jag satte dit den när jag kom hem! Supernöjd. Jag älskar det armbandet. Förhoppningsvis får jag mer berlocker i julklapp!

Kvällen har spenderats i soffan med en skål nonstop. Jag behövde lite socker. Ska gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll och hoppas på att vakna både pigg och glad.


Adventsmys på kontoret

Mys i soffan

Jag tigger fint, matte!

Mitt armband med alla berlocker. Bilen sitter mellan den rosa fjärilen och kristallstenen. Fin va? :)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal