091215

skrivet: 2009-12-15 ♥ 20:03:32

Ikväll har jag skjutit för hela slanten. Och dött flera gånger om. Så jag blev arg och lämnade bort kontrollen och satte mig vid datorn istället.

Min tisdag har varit jättemysig. Egentligen är väl alla dagar då det snöar mysiga men jag har dessutom ätit lunch med de bästa på jobbet och den bästa som fick sluta på jobbet. Snälla tomten, ge Lena ett till uppdrag i Lidköping igen nästa gång! Efter jobbet shoppade jag lite julklappar på stan. Lite småsaker här och där. Kompletteringar.

Hemma blev det mys i soffan med en kopp te och lite kex. Jag tycker verkligen om mitt tomtete som jag köpte i Göteborg. Det doftar lite godis men smakar ändå ganska "teigt".

Julplanerna börjar stakas ut. Imorgon postar jag julkorten, tonar håret och målar naglarna inför julfesten med jobbet. Strumpbyxor och klänning ska också provas så jag vet att det blir bra på fredag när jag ska använda det.

 
En liten vinterbild på mig för cirka sex år sedan


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal