DAGEN FÖRE DOPPAREDAN

skrivet: 2009-12-17 ♥ 18:27:40

...I alla fall om man räknar min julledighet som jag går och väntar på. När jag går hem imorgon är jag ledig i två veckor. Det ska bli så skönt. Jag vet att tiden kommer gå hur fort som helst men jag ska försöka ta vara på varenda dag; se på filmer, mysa i soffan, pyssla, träna, laga god mat, fira nyår, leka i snön med vovvarna...

Förresten skulle jag ju varit i full gång med sminkning och fixning inför Music Quiz på Stadt just nu men både jag och Ender föll offer för vaccinsprutan och mår dåligt idag. Så efter en dag med en otroligt svag kropp, bultande huvudvärk, 1,5 timmas väntande på vårdcentralen för att få ta lite prover och några timmar på jobbet var jag tvungen att åka hem och vila. Så i två timmar har jag legat i soffan med en kopp te och sett på Brüno. Sjuk film!

Nu ska jag försöka slå in lite julklappar... Får se om jag orkar röra armarna så mycket bara...


Kommentarer
Anonym:

jag ska gå en makeupartist utbildning med början april, hur tycker du det är med jobb?

2009-12-17 ♥ 19:05:41
blogg: http://moonbell.blogg.se/
Sara Winek:

Söt och trevlig blogg! :)

2009-12-18 ♥ 00:44:55
blogg: http://sarawinek.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal