JULAFTON

skrivet: 2009-12-25 ♥ 12:36:36

Juldagsmorgon. Jag har myst omkring i tomtetofflor och Real Madrid-tröja. Detta är nog en av mina bästa jular. Igår hade jag en jättemysig dag. Julmat och Kalle Anka hos morbror. Julklappsöppning och julsmörgåsar hemma hos mig. Med de allra bästa. Men vi orkade inte ens till godiset. På jul skulle man verkligen behöva den där extra magsäcken. Men trevligt hade vi!


Niklas och jag hos morbror. Jag försökte få honom att sträcka på sig men förgäves...

Jag och mami

Hos morbror

Vår julgran hemma hos mig. Julklapparna fick inte plats. :)

Smultomten?

En av favvisklapparna; mamis egengjorda tomtetofflor!

Idag äter jag fudge och tittar på alla julklappar (ska lägga upp lite bilder sedan). Men först lite lunch, magen kurrar igen. Har jag töjt ut magsäcken tro? ;)


Kommentarer
Jenna:

Tack detsamma :)

2009-12-25 ♥ 13:00:24
blogg: http://gumsalumsa.blogg.se/
Jennifer:

Vilka härliga bilder !

2009-12-25 ♥ 13:08:19
blogg: http://jenniferjarlestal.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal