JULKONSERT #2

skrivet: 2009-12-22 ♥ 21:26:07

Jag har precis sett på Peter Jöbacks julkonsert igen. Fast denna gången på tv. Men för er som tittade: det är inte ens hälften så bra på tv:n som det är i verkligheten! Bara så ni vet.

Efter ett misslyckats första försök blev andra satsen köttbullar riktigt mumsiga! Jag längtar till julafton då vi kan mumsa på dem. Snön faller ner utanför fönstret. Kan det bli bättre? Jag känner mig jättenöjd förutom att jag är lite orolig för Niklas julklappar. Hoppas han tycker om dem och att jag inte köpt för lite jämfört med vad han köpt till mig. Det ordnar sig...

Nu ska jag trippa in i vardagsrummet och sätta mig på golvet. Jag ska nämligen få lite huvudmassage. Det är så himla skönt! Sedan blir det sängen för min del. Ska upp tidigt imorgon igen och slå in julklappar på rullande band hela dagen. Dagen innan julafton brukar vara galen i butiken där jag jobbar ibland så det ska bli riktigt skoj. Jultradition.


Kommentarer
Fluffiie:

sv; Heh, ja det är nog många som gör det nu :]

God jul på dig förresten!

2009-12-22 ♥ 22:05:14
blogg: http://fluffiie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal