MINA JULKLAPPAR

skrivet: 2009-12-25 ♥ 15:26:42

Tänkte visa lite av det jag fick i julklapp igår.


Massageolja, hudvård från Dior och Lancôme, badskum, handkräm, dusch och body lotion i min favvisdoft Chloé.

Diadem och en rosett, badbomber, ett Hello Kitty-block, tomtetofflor, örhängen och berlock från Thomas Sabo.

Prison Break, 24-boxar och nya Harry Potter.

Bästa Real Madrid-tröjan. Fick en liten supporternalle också (äkta båda två). Längtar redan till nästa match!

Närbild på örhängena

Min berlock. Jag fick två likadana trollsländor så jag ska gå och byta den ena mot något annat imorgon.

Annat skoj jag fick: En resväska, elvisp, köksvåg, bomullspads, tre cd-skivor (Paramore, Rihanna och Leona Lewis), Leila Bakar 2 på DVD, ett betalkortsetui, ett nagellack, choklad, några köksredskap, en tunika, en halsduk, pengar, trosor, strumpor, doftljus, två äggkoppar, en yogamatta, en nyckelring och en fotfil med mera.

Jag älskar julklappar och presenter men jag måste klargöra att det inte är för att jag bara vill ha och ha. Jag öppnar varje present med omsorg och uppskattar allt som jag får utifrån hur jag föreställer mig att avsändaren har tänkt när han eller hon har köpt den till mig. Det är lite svårt att förklara men jag tycker verkligen att det är tanken som räknas. Och det är tanken bakom jag tänker på när jag öppnar varje julklapp. Och lika mycket som jag älskar att få paket älskar jag att köpa till andra! Det är ju så sjukt roligt och jag hoppas verkligen att alla blev nöjda med sina julklappar från mig! Jag skulle kunna spendera hur mycket pengar som helst. Denna julen var det lite begränsat på grund av att jag tog mitt körkort så nyss men jag hoppas att alla blev glada ändå!

Tack så hemskt mycket alla, för alla fina julklappar!

Men det bästa var nog ändå all snö. Som jag har längtat efter en vit jul. Och sällskapet. På något sätt värdesätter man sina nära och kära lite extra mycket på julen och vill gärna sitta och mysa, äta godis och prata och skratta så länge det bara går. Jag har inte så stor familj men det behövs inte. De som finns där finns där och dem älskar jag mest i hela världen! De bästa julklapparna egentligen.


Kommentarer
Jennifer:

Vilka fina öronhängen !

2009-12-26 ♥ 23:19:26
blogg: http://jenniferjarlestal.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal