MYSSÖNDAG

skrivet: 2009-12-27 ♥ 19:44:00

Idag har jag haft en sådan där mysdag som jag brukar drömma om ibland när jag sitter framför datorn på mitt kontor och jobbar då man bara ligger i soffan och ser på serier och filmer på dvd. Jag var en sväng i duschen vid tolvtiden, lagade lite mat till mig och mami och åt den i köket men resten av tiden har spenderats i soffan. Och vad är ett måste en sådan dag? Godis såklart! Efter en kall hundpromenad ställde vi oss vid spisen för att fixa varm choklad. Jag fick en alldeles underbar chokladbok igår i julklapp som jag hittade massa goda recept i så idag invigdes den. Marshmallowschoklad fick det bli. Lite beskt recept men väldigt gott!

Nu ska jag fortsätta min mysdag som nu blivit myskväll. Två avnitt Lost ligger i dvd:n och väntar. Måste se hur det går!





Marshmallowschoklad i mina älsklingsmuggar


Kommentarer
mikaela ~:

sv; hihi, aa verkligen ;>

2009-12-27 ♥ 20:17:18
blogg: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal