NY TRADITION

skrivet: 2009-12-25 ♥ 16:39:08

Nu ska vi alldeles strax starta en ny tradition hemma hos mami. Hos tänkte bjuda på kalkon på juldagen i år och det låter ju förträffligt gott så vi bestämde att göra en tradition av det hela och starta idag.

Jag vet att det är många som går ut och festar ikväll och det är ju alltid trevligt men eftersom ingen har frågat mig om jag vill hänga på någonstans så struntar jag i det. Gå ut kan man ju göra vilken helg som helst resten av året ändå.

Så ikväll blir det kalkon med potatis och god sås hemma hos mami med de bästa i familjen. Det ska bli jätteroligt och förhoppningsvis väldigt gott också. Jag är riktigt hungrig nu i alla fall. Och om vi har tur så har mami fixat efterrätt också.

Vad gör alla andra ikväll?




Kvällens outfit
Lägger upp en lite finare bild ikväll, har inte fått på mig leggingsen än.

Hursomhelst;
Tunikan är från en butik i Göteborg (julklapp från mami)
Svarta leggings från H&M
Smycken från Thomas Sabo
Parfym från Chloé

Nu ska jag klä på mig resten av kläderna och mina smycken! Ha en mysig kväll allihop!


Kommentarer
Veronica:

Ja julen blev trots allt väldigt trevlig, han hade tur som piggnade till! :)

2009-12-25 ♥ 18:29:04
blogg: http://veronicarajala.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal