PROSIT

skrivet: 2009-12-05 ♥ 22:41:44

Släktkalas med smörgåstårta, omfamningar och kaffeserviser i all ära men när man inte varit ledig på två veckor (inklusive en tripp till Tyskland) blir man väääldigt trött när man sätter sig ner i en soffa och slappnar av. Jag ser otroligt mycket fram emot mina två lediga veckor över jul och nyår. De kommer att behövas, jag känner mig redan slutkörd. Som tur är tjuvstartar jag ledigheten lite grann redan nästa vecka med två nätter på hotell i Göteborg med mami. Längtar.

För övrigt har jag haft en mysig jobbdag. Julkartonger högt och lågt. Massa kunder. Ett uppskattat besök av två vänner. Komplimanger. Så där lagom mysigt. Lidköping församling hade dessutom bestämt sig för att ha en "levande julkrubba" på torget denna regniga dag. Jag blev alldeles chockad när jag fick höra att det stod en kamel utanför Gina Tricot. Så jag trippade dit och mycket riktigt, där stod den och tuggade hö. Jag tog lite bilder och sträckte sedan fram handen, precis som Lex gör till dinosaurien i Jurassic Park när hon vill klappa, och helt plötsligt nyser den rakt på mig (och alla andra som stod bredvid), precis som i Jurassic Park. Jippi, tänkte jag och gick iväg med min 2500-kronors kappa, prickig av kamelsnuva...


Jag tycker om dig även fast du nyste på mig!

Stora fossingar


Kommentarer
veronicaeriksson.:

jätte fin blogg :)

2009-12-06 ♥ 10:11:18
blogg: http://veronicaeriksson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal