SHIM-MERRY CHIC

skrivet: 2009-12-21 ♥ 20:05:03

Äntligen hemma efter världens längsta dag känns det som. Hur många människor kan behöva köpa julklappar egentligen? N kom och hämtade mig efter julrushen och på hemvägen blev jag sugen på något som jag nästan aldrig vill ha - skräpmat. Så vi stannade till vid Parkgrillen och köpte hamburgare, mos och pommes frites. Supergott var det! Har nog aldrig ätit en måltid så fort dessutom. Nu ska jag krypa upp i soffan med en filt och dricka ett nytt te som vi har köpt; whisky och kakao. Det låter kanske inte så gott men det doftade väldigt gott i affären.


Mitt nya nagellack som jag ska ha på julafton till min guldklänning! Shim-merry chic heter det. Från OPI såklart.
Jag köpte ju ett till nagellack men det slog jag in i en paket och stoppade under granen. Från tomten, ni vet.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal