SJUSOVARE

skrivet: 2009-12-28 ♥ 09:42:07

Sjusovaren sitter vid köksbordet och dricker te. Jag vaknade av att klockan ringde klockan 9.00 idag. Det var nog i juli, under semestern som jag sov så länge sist. Skönt. Så nu har jag proppat i mig en halv smörgås och ska snart ge mig ut i kylan. Klockan 11.30 har jag bokat en tid med en personlig tränare på mitt gym och då ska vi gå igenom ett träningsschema till mig. Det ska bli jätteroligt. Jag har inte vågat använda alla maskiner och vikter eftersom jag inte vet hur man ska göra men nu ska hon visa mig. Så jag ska traska iväg vid tiotiden för jag vill gärna värma upp lite på gåbandet innan vi börjar. Det ska bli så roligt att få röra på sig igen efter allt sovliggande, godis och all mat.


Kommentarer
Jacqueline /en av de från moiettu:

Hejhej! Söt blogg! :) Är allt bra med dig? :)

2009-12-28 ♥ 10:05:36
blogg: http://moiettu.webblogg.se/
Alina:

hoppas du får en trevlig kväll sötnos! =)

2009-12-28 ♥ 17:38:42
blogg: http://musicrecord.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal