SMULANS BÄSTA VINTERTIPS

skrivet: 2009-12-20 ♥ 20:54:58

Nu ska jag dela med mig av mitt bästa vintertips. Det är väldigt enkelt men gör mycket nytta!

Alla minusgrader har gjort min hud jättetorr och den slukar lotion just nu och jag antar att jag inte är ensam om detta. Om ni peelar kropp och ansikte en gång i veckan försvinner döda hudceller vilket gör att huden kan absorbera alla krämer och lotions ännu bättre! Hur lätt som helst.

Vill du inte köpa en peeling (finns i alla prisklasser) kan du investera i ett par peelingvantar!

För en ultimat fuktbomb för ansiktet, smörja in en fuktighestmask och behåll på under natten. Applicera en stund innan sängdags så den hinner gå in i huden så slipper du kladd på kudden.



Mina favoriter:
Peelingen Pure Focus från Lancôme.
Fuktighetsmasken Hydra Intense från Lancôme.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal