SNÖN FÖLL

skrivet: 2009-12-13 ♥ 08:32:06

Jag sitter i soffan och har precis tittat på Luciafirandet på SVT. Mycket fint. Igår kom jag hem från Göteborg. Jag och mami har haft tre jättemysiga dagar tillsammans och det blev mycket julklappsshopping och knappt ingenting till mig själv med det gör ingenting. Hittar man ingenting så hittar man ingenting. Och det spelar ingen roll hur dagarna hade varit för igår när vi kom ut ur Nordstan och skulle gå in på Centralstationen så snöade det! Mjuka, stora snöflingor föll från himlen. Och då är allt perfekt. För när allt kommer omkring finns det bara en sak som jag önskar mig till jul (och jag säger aldrig det till min familj för de kan inte ge det till mig ändå) och det är snö.


På El Corazon

Mami

Peter Jöbacks julkonsert


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal