SNÖYRA

skrivet: 2009-12-16 ♥ 15:28:10

Idag har jag irrat omkring precis som snöflingorna, hit och dit och fram och tillbaka. Tack gud för att jag fått ha bilen idag. Ett lyckat läkarbesök (äntligen ska jag få äta medicinen som jag väntat på i flera år!), ett roligt pass på gymmet och en svininfluensavaccinspruta senare sitter jag nu hos mami och har ätit mig mätt på lax och potatis. Vi ska snart ge oss av hem till mig men måste vänta en halvtimma till eftersom vi har hantverkare i trappan. Vi ska få nytt golv där. Hoppas det blir fint.

Förresten, undrar hur många som halkat omkull idag! Det är is överallt på gatorna här i Lidköping. Jag har slirat två gånger med bilen. Tänk, man kan aldrig vara försiktig nog.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal