SÖMNIG

skrivet: 2009-12-29 ♥ 23:20:43

Jag fastnade framför Legally Blonde på tv för några timmar sedan. Den är så söt och peppande. Men nu känner jag att ögonen fått titta lite för mycket på tv- och dataskärmar idag. Så nu ska jag låta dem blunda för natten. Ska ju upp rätt så tidigt imorgon också så det kan vara en bra idé att komma i säng.

Jag har skrivit en lång inköpslista tills imorgon då jag ska göra massa nyårsärenden på stan och åka och handla mat. Hoppas det inte är allt för mycket folk i affärerna. På tal om mycket folk så finns det allt för många som inte kan shoppingkoderna! Till exempel stanna inte mitt i gången/stå inte och prata med någon mitt i gången; låt de som är påväg in i butiken gå in före dig som ska gå ut om det regnar, snöar eller blåser; om du är väldigt lång - var diskret och håll ditt avstånd om du måste stå utanför provhytterna, ta det lugnt med barnvagnarna, se dig för i allmänhet och så vidare. Man kan ju tycka att dessa regler vore en självklarhet för alla men det är det inte... Förhoppningsvis vistas inte dessa människor på stan imorgon så jag kan behålla mitt goda humör. :)

Nu ska jag borsta tänderna och kleta på min ögonfransnäring. God natt!


Kommentarer
Liiv:

Tack för kommentaren :-) Fortsätt gärna titta in på min blogg :-)

2009-12-30 ♥ 01:25:54
blogg: http://liivahliin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal