VI KOMMER ATT DÖ

skrivet: 2009-12-16 ♥ 20:34:58

"Vi kommer att dö samtidigt du och jag..." spelade radion när jag körde iväg med bilen på isgatan och jag sjöng med. Men jag dog inte. Men fy, vad halkigt det var. Dags att sanda gatorna kanske innan folk kör i diket?

Jag och mami har haft myskväll, druckit tomtete och sett på julfilm. Hon hjälpte mig att tona håret också. Men hon glömde att ta med penseln så vi fick använda en tandborste. Kanske inte att rekommendera andra men fungerar som nödlösning! Så nu är jag fin i håret och naglarna är målade i Black Satin från Chanel. Både på händerna och på fossingarna. Och julfestsoutfiten satt perfekt när jag provade den. Nöjd.

Nu väntar två långa dagar; imorgon är det final i Music Quizen klockan 21.00 som jag var på för två veckor sedan och på fredag är det ju julbord. Så det kommer att bli sent i sängen två dagar i rad. Men det gör ingenting. Jag ser fram emot att ha roligt med mina vänner!

Är ni klara med alla julförberedelser? Jag har en hel del saker kvar att fixa med faktiskt. Men jag har hela söndagen och tisdagen på mig så det ska nog ordna sig.

Minst två av punkterna kommer jag att kunna stryka imorgon. Det tycker jag är bra!


Kommentarer
Mikaela Urbom:

tack snälla!:D

2009-12-16 ♥ 21:00:47
blogg: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Nina:

Sv: Jaaa! Zumba är askul! Jag tror jag har hittat den perfekta träningsformen! Hehe!

2009-12-17 ♥ 10:49:21
blogg: http://mittlivsomcatty.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal