Finast på Oscarsgalan.

skrivet: 2009-02-24 ♥ 19:54:14
Jag tycker att Oscarsgalan är ganska tråkig. Jag har sett den direktsänd en gång och det var kul att sitta vaken och gissa vem som skulle vinna men samtidigt önskade man att den skulle ta slut för den håller på så länge och det är massa konstiga priser som man inte alls har någon koll på. Roligast är såklart alla klänningar! Finast detta året (som vanligt) var såklart Natalie Portman. Hon är min favoritskådespelerska. Om jag fick välja att vara en annan person skulle jag välja henne. Hon är smart, vacker och jättebra på det hon gör och hon verkar jättesnäll också!


AP Photo/Matt Sayles


Kommentarer
Nightfall:

HOn är så vacker :)

2009-02-25 ♥ 14:09:51
blogg: http://nightfalls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal