Kvällen.

skrivet: 2009-02-17 ♥ 20:05:05
Efter jag varit ute med Colin så tog jag ett bad. Det var skönt för jag var så kall efter promenaden. Jag hade en påse med spapulver från Dresdner Essenz med lavendeldoft i badvattnet, det blev alldeles turkost; så fint! Dessa påsar med pulver är jättebra att ha i badet, de gör huden mjuk och doftar gott.

Sedan satte jag mig i soffan och tittade genom gamla bilder på datorn. Jag delar med mig av några:


Jag i Bingolottostudion efter direktsändning


Rickard Olsson och jag


Möte med vargar på Kolmården, augusti 2008


Vargarna bet mig! De ville tugga på min ulliga tröja. Det gjorde ont!


Vargpuss


 

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min nyaste bok, De välvilliga.
God natt!



 


Kommentarer
Camilla:

Hej! Vilka fina bilder!! Återkommer imorgon. Kram

2009-02-19 ♥ 09:02:51
Eric:

vad coolt med vargarna, verkligen!

2009-02-19 ♥ 10:10:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal