Sator - världens bästa hund.

skrivet: 2009-02-27 ♥ 20:16:59
Idag är en ledsen dag hemma hos oss. Vår äldsta hund Sator har fått somna in och är nu i himlen. Han blev 9 år gammal. Han var en riktig nallebjörn och världens bästa hund. Han var alltid lugn och snäll och blev aldrig arg, de andra fick leka och busa med honom hur mycket de ville. Och han älskade att rulla runt i snön och göra fina snöänglar och att strosa runt utomhus och bara nosa omkring. Det känns så tomt nu, jag saknar honom jättemycket. Men jag vet att han är med sina syskon och de leker och gosar säkert i himlen. Vi ses snart igen Sator!


Sator.
Vi älskar dig!



Kommentarer
Camilla:

Hej då Sator å KRAM från mormor.

2009-02-28 ♥ 18:09:58
Mille:

Gud va vacker. Jag beklagar sorgen.



Och förlåt om jag drog upp gamla sår nu.

2009-11-18 ♥ 21:24:58
blogg: http://bigbabypop.blogg.se/
Mille:

Skönt att höra. Ja, den videon var verkligen söt ^^

2009-11-22 ♥ 01:12:01
blogg: http://bigbabypop.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal