Söta fågelungar.

skrivet: 2009-02-26 ♥ 12:03:25
Niklas säger att denna bild är manipulerad. Fågelungarna på bilden har tydligen simhud på fötterna och visst ser det ut så men jag förstår inte varför någon skulle vilja göra en sådan här bild på låtsas. Den är tagen från en artikel i Aftonbladet för längesedan, jag minns inte vem fotografen är. Hur som helst, jag tycker att de är jättesöta. Men när jag tänker efter, de flyger lite långt ner för att komma direkt ut ur fågelholken.. Vad tror ni?

Riktig bild?

Kommentarer
Thomas:

Tackar för förtroendet att jag fick läsa din blogg , om du tittar lite på deras magar som är fullproppade med nyplockade maskar och larver ,så tycker jag dom har en ganska hög utgångsposition ändå för att vara en bit från hålet,jag hade förmodligen själv legat på backen o flaxat. Men landat mjukt hade jag ju gjort iallfall =)Trevlig blogg

2009-02-28 ♥ 18:38:52
Camilla:

Hmm...vet faktiskt inte vad jag ska tro. Ser ju så mysigt ut så min önskan är att det är på riktigt. Gullefjun. Kram

2009-02-28 ♥ 18:47:23
Josefine:

Hmm.. det va en person som vann en fototävling i en tidning med just denna bild. Jag klippte ut den eftersom jag gillade den. Personen som tagit bilden var även med i en intervju i tidningen. Minns inte vad hon/han hette eller vilken tidning det var i, vilket man ju ångrar nu. Verkar ju skumt om den funnits längre och är manipulerad med tanke på detta..

2011-10-07 ♥ 11:04:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal