Stackars min vante.

skrivet: 2009-02-23 ♥ 18:56:16
Idag promenerade jag till mitt jobb för det var alldeles för halkigt för att cykla tyckte Niklas och eftersom jag har ramlat några gånger var det nog ett ganska bra råd. Det är inte många människor som är vakna innan kl. 6.00 konstaterade jag när jag gick med dataryggsäcken på ryggen och väskan i handen (det var jättetungt så jag kommer säkert ha ont imorgon). Det tar ca 20-25 minuter för mig att gå till jobbet så det är en ganska bra promenad att gå på morgonen i träningssyfte. När jag kom fram och höll på att hänga av mig alla ytterkläder och packa upp väskan upptäckte jag att jag hade tappat en av mina vita (off-white) vantar (världens bästa och varmaste vantar som man aldrig fryser i). Jag har samlat så jag har ett helt set med halsduk, vantar och mössa i samma kulör och därför blev jag väldigt ledsen när jag tänkte på att en av dessa var borta och att jag kanske aldrig skulle hitta några lika varma vantar igen så jag klädde på mig och gick tillbaka en bit på vägen. Jag visste att jag hade tagit ner min väska från axeln efter järnvägsbron och i samband med det kan den ha fallit ur. Och mycket riktigt - den låg där mitt i gatan, min fina, varma vante! Den hade blivit överkörd och var full av smuts och stenar men det gjorde ingenting! Jag hade hittat min favoritvante!


Fram


Bak


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal