Världens finaste miniDior-väska.

skrivet: 2009-02-15 ♥ 11:32:15
Igår var jag inne på mitt före detta jobb och hämtade med mig lite smink som var slut. Det är världens bästa ställe att jobba på (om man tycker om parfymer, smink och hudvård vill säga). Jag hade slut på mascara och löspuder. Jag använder Diors transparenta löspuder, det är perfekt att ha ovanpå en foundation eller bara ovanpå dagkrämen om man inte vill sminka sig så mycket! Diors vårkollektion hade släppts också och där fanns en superfin liten väska (innehållandes två creme-highlighters till läppar och kinder) som man kan ha som accessoar i sin egen vanliga väska eller var man nu tycker att den passar bäst!





Mascaror (Hypnôse och L'extreme från Lancôme), Eight Hour Cream
(Elisabeth Arden), löspuder (Dior) och Diors våraccessoar.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal