090703

skrivet: 2009-07-04 ♥ 14:31:41

Igår var jag hos min morbror och grillade. Det var jättegott och trevligt. Vi satt på deras altan med tak framför huset från 19.30 till 22.00. Då hade åskmolnen samlat sig runt oss och det blixtrade och mullrade lite längre bort. Vi bestämde oss för att åka hem till Colin som var ensam. Han är rädd för åska. När vi kom hem började det ösregna. Jag tog på mig gummistövlarna och gick en promenad med Colin som var jätterädd för alla blixtar. När vi kom in satte vi oss på balkongen, jag med ett glas vin och Niklas med ett glas whisky, och spelade kort och tittade på åskan. Det var riktigt mysigt! En perfekt första kväll på semestern.


Här satt vi. Molnen var mycket mörkare i verkligheten.

Mys på balkongen


Kommentarer
Linda:

Härligt semesterfirande :) mysigt. Nu bär det snart av härifrån. Imorgon lämnar vi Österlens landskap bakom oss. Men det ska bli ganska skönt. Jag tycker om att känna pulsen slå på hemmaplan :) Hoppas du har ännu en mysig kväll.

2009-07-04 ♥ 18:55:03
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal