090712

skrivet: 2009-07-12 ♥ 20:15:32
Idag har jag och Niklas storstädat hemma. Alltså inte bara storstädat utan röjt överallt, putsat fönster, slängt kläder, möblerat om, organiserat, duschat blommor och ja, ni förstår. Det var jätteskoj. Jag tycker om att städa, det är så roligt, speciellt när man är två som hjälps åt. Vi blev inte riktigt klara idag så vi ska fortsätta imorgon men det är inte så mycket kvar nu. Skönt!
När vi bestämde oss för att sluta för dagen skickade jag Niklas till det gyllene M:et. Min mage var sugen på en marängsviss och munnen tyckte också att det var en bra idé. Nu ska vi se på film resten av kvällen och bara mysa. Imorgon blir det som sagt mer städning. Hoppas min hund kommer hem imorgon. Han är hos sin mormor och jag längtar efter honom supermycket! Om jag ropar "Lassie", kommer han då?


Gubben är gjord av Niklas morfar

Kakfat/Ljusfat

Min fina ringsko

Bild från igår då jag började städningen. Colin är en så bra hjälpreda.
Kommer du hem snart?


Kommentarer
Colin:

Hej matte å husse! Är på semester å vilar upp mej å äter go mat. Tror jag stannar året ut om det går bra hehe. Hälsa lillbrollan. Bus bus på er allihop :)

2009-07-12 ♥ 21:32:52
tina:

hahah vad bra =)

ingenting, sj ? =)

2009-07-12 ♥ 21:55:43
blogg: http://tajnas.blogg.se/
Hanna:

svar: Haha jasså, då känenr jag igen mig! Jag gillar att fota och syrran har en riktigt bra kamera, men tyvärr ås blir dte inte så ofta.. :/ Det är synd.

2009-07-12 ♥ 23:50:18
blogg: http://litetkakmonster.blogg.se/
lovisa:

fin blogg:)

2009-07-13 ♥ 00:54:27
blogg: http://peerla.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal