ÄR JAG SJUK?!

skrivet: 2009-07-29 ♥ 09:42:09
Jag vaknade upp idag med världens värsta halsont. Hur kul är det! Halsont är ju typ det enda man inte kan göra någonting åt, man kan inte ta tabletter, sova bort det och man kan inte lägga en filt över det eller ta en dusch, det försvinner liksom aldrig. Jag vill inte bli sjuk nu, jag har ju fem små lediga dagar kvar som jag vill utnyttja till fullo. Typiskt säger jag bara, typiskt.

Jag hade en jätterolig kväll igår i alla fall och det blev lite senare än jag planerat. Idag ska jag ta det lite lugnt på kvällen istället tror jag, mami ska komma hit (om hon inte blir avskräckt av mitt plötsliga halsont) och vi ska äta kvällsmat och mysa. På tal om mat, jag har ingen matlust. Det är så jobbigt. Ingenting verkar gott. Det är ett stort problem när man är hungrig kan jag tala om. Är det semestern-är-snart-slut-ångest kanske? Jag ska åka fram till stan och fika lite så kanske jag mår bättre sedan. Det får nog bli en stor varm choklad idag, utan grädde. Just the way I like it.


Här är jag glad, frisk och sugen på mat - vad har hänt!
Lägg märke till hur väl jag matchat nagellacket och klänningen.

Kommentarer
adina:

varsågod!

hoppas du inte blir sjuk :)

2009-07-29 ♥ 10:50:55
blogg: http://lillsmuurfen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal