Minigolf och åska.

skrivet: 2009-07-02 ♥ 20:22:45
Jag ber om ursäkt för en usel uppdatering de sista dagarna. Jag har inte hunnit sitta framför datorn efter jobbet.

Igår cyklade jag hem i världens åksväder. Jag älskar åska för det är så mysigt men när man är utomhus är det faktiskt lite läskigt med alla blixtar på himlen. När jag kom hem hade jag 45 minuter på mig att förvandlas från en svettig gjuteriluktande trötter till en ren, välddoftande partytjej. Och jag tyckte väl att jag lyckades ganska bra även om jag fortsatte att vara trött på kvällen. Vi skulle nämligen spela minigolf och äta middag med jobbet. Det var jätteroligt att spela. Jag kom på fjärde plats av åtta personer och har inte spelat på säkert åtta år, det var rätt bra gjort tyckte jag. Sedan tryckte jag i mig en stor club sandwich med pommes så jag fick rulla hela vägen hem för att jag var så mätt!

 
Team Camilla Lång: Jag, Camilla och Andreas

Andreas

Ender

Smulan

Kommentarer
Linda:

Vilka härliga foton! :) Sommarkänsla i all ära. Vi har det jättehärligt här nere i Skåne och vädret är fantastiskt. Lagom varmt och inte alls lika kvavt som hemma. Snart semester va? Känns härligt förstår jag.



Kram

2009-07-02 ♥ 20:34:56
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal