NÄR ALLTING HÄNDER PÅ EN GÅNG

skrivet: 2009-07-29 ♥ 14:28:50
Visst är det så att ibland är det riktigt tråkigt, ingenting händer, man får ingen rolig post och det finns ingenting att hitta på men så händer allting på en gång sedan helt plötsligt. Det hände mig idag. Jag har väntat på massa rolig post och så kom allt på en gång; mitt paket från H&M och mina pärlor som jag beställt. De hade dessutom ringt från Guld & Silver och talat om att min berlock hade kommit och fanns att hämta så dit gick jag innan fikan imorses. Allt på en och samma gång. Jag behöll inte allt från H&M, trenchcoaten var alldeles för stor och tyget var som en mjukiströja och en grön topp hade usel passform. Men det var ju lika bra det, nu slipper jag ju att jaga en matchande röd väska!


Nu har jag sex stycken berlocker i mitt armband. Pärlan med fjärilen är ny och det lilla rosa hjärtat köpte jag idag också. Jag hade ju ett presentkort på den andra så det var ju som att ta två och betala för en!

Min mysiga H&M-kofta

Kommentarer
Lena:

haha ja det förstår jag att du blir!

en sån kofta vill jag ha :)

2009-07-30 ♥ 17:04:48
blogg: http://awesomedude.blogg.se/
elin:

Den har jag beställt! Har ej kommit dock :)

2009-08-02 ♥ 14:37:34
blogg: http://jeeli.blogg.se/
therese:

Hej. undra var du har beställt de berlockerna... å så söta, fundera på att köpa sådant till min dotter.

2012-01-04 ♥ 09:38:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal