Semester!

skrivet: 2009-07-03 ♥ 17:31:34
Nu har jag officiellt semester i fyra veckor. Som jag har längtat. Och vilken rolig sista dag vi har haft. På lunchrasten åkte jag, the turkish man och Andreas och badade. Det var ljummet i vattnet och det var skönt att svalka av sig. Sedan jobbade jag på till kl. 16.00 innan jag blev hämtad av Niklas. Vi åkte ner till vattnet och där badade jag en gång till. Attila var med denna gång. Det var kul!

Nu ska jag fixa till mig och sedan ska vi cykla hem till min morbror och hans familj och grilla. Min mamma och mormor ska också med. Det blir en liten släktträff med andra ord. Sedan ska jag fortsätta fira min semester när jag kommer hem (om jag orkar). Jag gick ju faktiskt upp kl. 06.00.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal