TVÅ FAVORITER

skrivet: 2009-07-30 ♥ 23:28:33


Det kändes som att det var dags för nytt nagellack. Det ljusa är Princesses Rule! och toppen är målad med Overexposed in South Beach, båda från OPI som vanligt. Jag tyckte att det blev riktigt fint! Det kanske ser lite kladdigt ut för jag har inte tagit bort överflödet ännu.

Jag känner mig som en ny människa nu efter badet. Jag bjöd ansiktet på ett ångbad dessutom så nu mår jag jättebra förutom att halsen värker och näsan rinner. Ångbad är ju ganska underskattat egentligen. Koka upp vatten i en kastrull, ställ av på diskbänken och böj ned huvudet över ångan med en handduk över så ångan inte åker iväg. Ångbada i 2-3 minuter och badda ansiktet med en handduk eller skölj av med lite vatten. Hur skönt som helst!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal