VARM CHOKLAD MED GRÄDDE OCH MARSHMALLOWS

skrivet: 2009-07-31 ♥ 11:07:10

Min längsta rubrik hittills.
Jag och N sitter på stammisfiket. Jag tyckte synd om mig själv så jag beställde varm choklad MED grädde och marshmallows och tur var väl det, den såg så festlig ut att jag orkade fram ett leende för en kort stund. Nej, jag mår inte så bra idag... Näsan och halsen är bättre men kroppen har tagit mer stryk.

Imorses var Lars Wallin på Nyhetsmorgon. Såg ni det? Tänk att få bära en av hans klänningar, vilken dröm.

Finns att köpa på Söderströms Conditori


Jag har tryckt i mig en räksmörgås också, mums för magen


Kommentarer
elin:

Såg gott ut :)

2009-08-01 ♥ 10:21:59
blogg: http://jeeli.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal