090516

skrivet: 2009-06-16 ♥ 19:57:03
Idag har jag haft en riktigt jobbig dag för jag känner mig jättetrött.Jag var på väg att somna flera gånger framför datorn på jobbet (jag gjorde samma monotona uppgift fyra timmar i rad) och när jag kom hem orkade jag nästan inte ens gå in i duschen. Jag och mamma gick en långpromenad till spåret med Colin i eftermiddag, det var trevligt! När man jobbar på kontor är det skönt att ta en långpromenad efteråt och få lite frisk luft även om man blir trött tycker jag! Idag var jag inomhus från 6.45-17.00, ganska lång tid alltså.
Imorgon ska jag börja planera lite inför min mammas födelsedag nästa vecka. Jag har kommit på en jättebra present men jag behöver forska lite för att få till en riktigt bra sådan.
Nu ska jag spela lite Guitar Hero, (det är ju ingen Paris Hiltons my new BFF idag på grund av fotboll...). Niklas har lånat hem det så vi ska kunna träna inför fredagen då vi tydligen ska spela det hemma hos Jimmy. Jag spelade lite igår (första gången någonsin) och var faktiskt rätt så bra!

Imorgon lägger jag upp lite nya frågor som jag svarade på i söndags!


Min goda kvällsmat. I tunnbrödsrullen har jag egenodlad sallat, tomat och gul paprika.

Gillar ni Guitar Hero?


Kommentarer
Linda:

Vad kul att höra. Jag tittar också in här lite titt som tätt :) Mysigt att få idéer från andra.



Låter som du haft en ganska skön eftermiddag trots den långa innedagen. Jag var inne från 11-18 och tyckte att det var tufft. Ska ge mig ut på en kvällspromenad nu.



Ha en skön kväll.

2009-06-16 ♥ 20:03:09
blogg: http://kameralins.blogg.se/
Mia:

Det är visst Paris Hilton my new BFF idag, jag och Richard tittar på det just nu!

2009-06-16 ♥ 20:28:39
blogg: http://pratkvarnenmiis.blogg.se/
Anonym:

ahaa okeje aa men vem längtar inte till dej :D jag kan knappt vänta på den tiden då det händer hehe

2009-06-17 ♥ 16:44:26
blogg: http://seelmic.blogg.se/
Linda:

Hej!

Det blev ingen film igår. Jag hittade ett gammalt avsnitt av Miss Marple som jag spenderade kvällen framför. Inte helt illa :)



På midsommar ska jag & Mikael vara vid hans sommarstuga med ett gäng av hans vänner. Blir nog ganska mysigt även om jag tycker att traditionen i sig är ganska överskattad. Men. Nu får vi hoppas att regnet håller sig undan.



Har du något planerat? :)



2009-06-17 ♥ 16:54:23
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal