090609

skrivet: 2009-06-09 ♥ 18:53:01

När jag tittade mig i spegeln förut såg det ut som om jag inte sovit på flera dygn. Det tycker jag inte om! Och jag känner mig sådan också. Jag ska lägga mig extra tidigt idag så jag är utvilad imorgon. Jag behöver egentligen en riktig sovdag då jag sover länge och bara går omkring i myskläder hela dagen och ser på tv och äter godis. Men när ska man hinna med det?
Jag har haft en ganska tråkig dag idag. Jag har ingenting att se fram emot just nu och då brukar jag känna mig ganska deprimerad. Någon rolig överraskning skulle inte heller vara fel. Visst, jag hämtade en underbar väska på posten idag men jag tror inte att materiella saker kan få mig på bra humör.
Hoppas jag får en bättre dag imorgon! Då ska jag ut och köra bil igen och så tänkte jag titta in på MQ innan jobbet, de börjar sin rea imorgon för oss medlemmer mellan 7.00-10.00. Kanske finns det någon söt klänning kvar till mig?


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal